کریسمس مبارک!!!!!!!
 
فقط وینکس
 
 
دو شنبه 9 / 10 / 1391برچسب:, :: 21:10 ::  نويسنده : نیرواناجون

سلام بچه ها ببخشید دیر شد اه مگه آپ میشه

merry christmas

حالا به هر حال کریسمسه دیگه ولی چه فایده ای به حال ما داره باید برای امتحانا خر بزنیم

به هر حال دیگه الان باید برم سراغ بدختیام

راستی اینم برای کریسمس magix christmas قسمت 10 وینکس season5

http://emb.videolog.tv/v/index.php?id_video=887959&related=&hd=&color1=&color2=&color3=&slideshow=&config_url

باییییBYE



نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت14:06---23 خرداد 1394
سلام گلم دوست داری بالابر وینکس یا لوگوی وینکس داشته باشی به وبلاگم بیا و سفارش بده یک سفارش کم هزینه نگران نباش پولی نیست

نیلوفر
ساعت14:00---20 مهر 1392
خیلی قشنگند

میترا
ساعت22:55---1 مهر 1392
سلام بچه ها

samane
ساعت18:58---18 شهريور 1392
عاشقتونم

رویاهای هیلدا و هستی
ساعت11:47---25 تير 1392
سلام نیروانا جون لطفا به وبم سر بزن

مبینا استلا
ساعت18:28---6 فروردين 1392
سلام عزیزم خیلی بامزه بود بیا به وبلاگم حتما بوووووووووووس
باشه ولی وبت نمیاد


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت17:09---19 اسفند 1391
گلیی ناراحتم.چرانمیای وب و نظربدی؟؟واقعا ببخشيد خيلي ناراحتم اينترنتمون قطع بود.فقط ميشه يه بار اسم وب رو بدي

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت13:36---6 اسفند 1391
.آپم ...........…...…’•,.آپم`’•,*’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•’

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

,•’``’•,•’``’•,.

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•......’

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•’

...آپم و منتظر حضور گرمت...



...خوشحال میشم به دیدنم بیای...

مرسييييييييييييييييييييييييييييييييي ميامممممممممم مرسييييييييييييييييييييييييييييييييي ميامممممممممم


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت15:41---3 اسفند 1391
میخوای نویسنده شی؟اگه میخوای بیابه همین وبلاگی که توش آپیدم.نميدونم ولي شايد بشم

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت21:16---2 اسفند 1391
بیااین وب و به پستم نظربده.باشششششششششششه

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت21:18---28 بهمن 1391
نیمد.فردامیزارمش.

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت21:18---28 بهمن 1391
من فردامیام و مینظرم.آخه برای امتحانات سرم شلوغه.کمترمیام.ببخششیید.مرسی گلم.راستی اگه میشه سریع تر وزودتر به وبلاگت سربزن. راستی این عکس بچه ی بلومهه.
راستش بلوم اصلا بجه نداره ولي حالا شايعه است.عزيزم قول ميدم زودزود بيام جواب بدم


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت20:58---28 بهمن 1391
حالا به حرفت رسیدم.آخه کی توی دوران مدرسه هامیادونظرمیده و........راستی بلوم و اسکای رو کی میزاری؟بهم اطلاع بده.واینکه ازعروسیشون باشه بهتره.باشه سخت باشه

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت19:21---27 بهمن 1391
خوش میگذره؟بله مرسی گلم

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت13:04---26 بهمن 1391
راستی هروقت رفتی بنظری بگوتابیام +2تابجبرانم.

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت13:02---26 بهمن 1391
بووووووووووس مرسي

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت13:01---26 بهمن 1391
چراجواب نمیدی؟اومدم ببخشيد واقعا ببخشيد اينترنتمون قطع بود ببببببببخخخخخششششيييييددددد

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت18:58---23 بهمن 1391
اوا.راستی.این وبلاگ خودم نیست.مال یه دخترمهربونه که آپای خیلی خمشلی میکنه ولی نظراتش0هستش.خواهشابروتووبلاگشوب نظر.خواهشا.وای باشه حتتتتتتتتما

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت18:44---23 بهمن 1391
راستی گلم.بله گلم؟

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت18:43---23 بهمن 1391
سلام.ببخشیدگلم.یه مدت نبودم.آخه نظراتت برام بازنمیشد.سلام دلم برات تنگ شده بید

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت14:50---12 بهمن 1391
گلم صفحاتتو آوردی وسط؟خیلی خوب شد.ادم دیگه چشمش چپ نمیشهآره خودمم چشمم چپ چپ میشد

تکنا جون جونی
ساعت22:06---11 بهمن 1391
سلام عزیزم زود بیا به وبم مطلب تازه گذاشتم...

تکنا جون جونی
ساعت22:06---11 بهمن 1391
سلام عزیزم زود بیا به وبم مطلب تازه گذاشتم...

تکنا جون جونی
ساعت22:06---11 بهمن 1391
سلام عزیزم زود بیا به وبم مطلب تازه گذاشتم...

تکنا جون جونی
ساعت22:06---11 بهمن 1391
سلام عزیزم زود بیا به وبم مطلب تازه گذاشتم...

تکنا جون جونی
ساعت22:05---11 بهمن 1391
سلام عزیزم زود بیا به وبم مطلب تازه گذاشتم...
اومدم اومدم..


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت18:02---9 بهمن 1391
گلم من امتحانات ریاضیمو19شدم.توچندشدی؟کارنامه توروکی میدن.؟راستی توتوی تلتکست عضوی؟بروباشگاه پروازونظربده.منتهاتلتکست شبکه ی2.من چندباررفتم اونجا.؟راستی آپاتم مثل خودت گل و خمشل و جالبن.راستی این عکسه که افتاده اینجا عکس بلوم و دخترشه.کلللللییییی گشتم تااینوپیداکردم.منم20 شدم معدلم هم20 شد به خاطر دعاهای تو .نه عضو نیستم.خیلی عکسه خوششششششششششکله

بلوم پری اتش اژدها.
ساعت17:41---9 بهمن 1391
نیستی؟هستی؟اونجاچه خبره؟چراجواب نمیدیییییییییییییییییییییی؟چشمام درد میکرد ند وقتی نبودم گلم

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت18:24---3 بهمن 1391
سلام گلم.برامون دعاکن.میدونی چرا؟داریم میریم جابربن حیان.دعاکن که قبول شیم.تودعا کن.منم دعامیکنم.وای استرس دارم.باشه عزیزم استرس براچی؟؟؟؟

yasamin
ساعت16:03---3 بهمن 1391
در ضمن !کریسمس مبارک!

HAPPY NEW YEARمرسی گلم شادباشی


yasamin
ساعت16:02---3 بهمن 1391
چع عجب!خیلی وقته اپ نکردی!خوب گلم مدرسه ها و بدبختیاشه

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت19:16---30 دی 1391
عزیزم دعاکردم معدلت20000000شه.توهم برای من دعاکن.دوشنبه امتحان ریاضی دارم.راستی هروقت یه وب دیگه زدی بچه های وبو فراموش نکن.آدرسشوبدیا!؟وای پس به خاطر دعاهای تو بود معدلم 20شد گلمممممممممممممم

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت20:19---26 دی 1391
نیرواناجون کجایی پس>؟دلم برات تنگیده.ای بابا امتحانه دیگه ولی تموم شد راستی دعا کنم معدلم 2000 شه

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت20:57---24 دی 1391
سلام گلم.میخواستم بگم که من یه مطلب برات آوردم.البته این ساخته ی خودمم نیست.ببین.

هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی.

من که میخوام انجام بدم ببینم راسته یا نه.امیدوارم که راست باشه.واااااای واقعا پس شروع کنم بخونم


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت20:51---24 دی 1391
واو.عسیسم چرا آدرس اون یکی وبتو نمیدی به بچه ها؟وقتی برن اونجا نظرهم میدن.من که دیدم خیلی خوشم اومد.فقط وقتی بچه ها اومدن مطالبتو به روزکن.عسیسم مطالبت وری وری وری وری گوده.
نه بابا آخه ما سر همین یکی هم موندیم ولی شاید یه وب با همه ی دوستای گلم بزنم(همکلاسیهام)


پرنسس زیبا(الهه ی آتش)
ساعت15:45---22 دی 1391
آپــــــــــــــ ـــــــم
اومدم


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت19:13---15 دی 1391
سلام به بروبچه های وب و خصوصا نیرواناخانوم.میخواستم بگم من زیباسازی عکس میخوام.نمیدونم چجوری گیربیارم.برام این کاروکنی ممنون میشم.راستی حقیقت داشت.پخش سیزن5 از رای گولپ.چون خودم امروزبا چشمای خودم دیدم.قسمت11بود.ساعت10:30دقیقه ازشبکه رای گولپ.خیلییییی خوشحالم.ولی خب حیف که بایدبریم مدرسه.ظهرونگاه نکردم.ولی نگاه میکنم و اطلاع میدم.
وای آره ولی رای گولپ ساعت 3و نیم هم میده البته قبلا. الانو نمیدونم


استلاو بلوم
ساعت23:07---13 دی 1391
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€

،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€

،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€

،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€

،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨ €،،،،¨€

،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€ ،،،،،،¨€

،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨
وای عزیزم مر30 چی شد یادی از ما کردی؟


ss-stella
ساعت14:09---13 دی 1391
اجی جونم من اپ کردم بیا نظر بده و وبم رو با نظراتت خوشمل کن اخه +5 جبران می شهباشهههههههههههههههههه

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت9:07---13 دی 1391
چراهیچ کسی به این پست نظرنداده.؟؟این پست که خوب بود.تازه کریسمسم تبریک میگفت.شایدهنوز ندیدن.من که هرروز به پستات سرمیزنم و نظرمیدم.عجب وب عجیبی داری.1!..هه ای بابا برا همینه اصلا آپ نمیکنم مدرسه وسط سال کی میاد؟

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت22:34---12 دی 1391
عزیزم به فروشگاه اینترنتی گیزمو سر زدی.؟؟منکه سرزدم و وینکس سیزن 5 رو گرفتم.البته مجموعه ی اولش رو.دومش هم داره میاد.من روز شماری میکنم تابه بازاربیادو من بخرمش.راستی این راسته که میگن قراره سیزن5توی دی ماه از تلویزیون پخش بشه.؟؟جانم؟؟؟ از چه شبکه ای؟

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت22:26---12 دی 1391
نیرواناجون ببخشیداگه این قدرحرف میزنم.ونظرمیدم.به نظرتو پیشگویی های نوستراداموس اتفاقی بوده یا میدونسته که این اتفاق می افته.؟؟راستی این خورشیدگرفتگی و نابودی جهان کو کجارفت؟؟من که ندیدم.شما دیدید.؟؟نه بابا . میدونی بیکار بوده با خودش گفته:((چیکار کنم چیکار نکنم مردم رو سرکار بزارم))

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت22:14---12 دی 1391
اوه.امروز خیلی خسته شدم.نمیدونستم که چیکارکنم.دلمم دردگرفته بود.وایییییییییییییییییییییییی. اصلاحرفش رونزن.بیرونم رفتیم.خلاصه کلی گشتیدیم.میگم مادبستانی ها که تعطیل بودیم.من کلاس ششمم.ولی سال دیگه تعطیلی بی تعطیلی.عجب گرفتاری شدیما.راستی نیروانا جون یه سوال تو کتابامون هست.میخواستم ازت بپرسم و جوابو گزارش بدم.ازنظرشما بهترین جای مدرسه کجاست؟وچرا؟هومممممممم...هه دری که میخوایم بریم سوار سرویس شیم بریم خونه ..البته آزمایشگاهم خوبه چون ما میرفتیم کارتون میدیدیم هاهاهاها

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت14:53---12 دی 1391
نیرواناخانوم شما وب سفارشی دارین؟اگه داری میتونی ادرسشو به من بدی؟میخوام.نیازدارم.مییسسیی.باب
نه ندارم ولی بگو چی میخوای چون بلدم


بلوم پری آتش اژدها.
ساعت14:30---12 دی 1391
2.)راستی نیرواناجون تو میدونی چرا بعضی ها اول مثلا به تکنا علاقه مند میشن ولی بعدش مثلا به استلا علاقه مندمیشن.؟؟من اینوتوخیلی از وبادیدم.برام شده یه سوال.هههه خوب چون تکنا یه ذره شبیه پسراس برا همین شاید ازش خسته شن برن طرفای استلا نمیدونم سلیقس دیگه

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت14:25---12 دی 1391
1.)حوصله ام سررفته بود گفتم نظربدم.راستی اصلا نمیدونم چی بگم.حوصله ام سررفته.نشستم پشت کامپوترو دارم نظرمیدم.ولی اصلا نمیدونم چی بگم.آره بابا دیگه کامپیوترم مسخره شده ایشششششششششش

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت14:17---12 دی 1391
درسا امون نمیدن به ادم که.یه سره باید سرت توکتاب باشه.این امتحاناتم که داره شروع میشه.یعنی بدترازاینم میشه؟؟حالابگذریم.نیروانا تو کی به کی اپ میکنی؟؟و یه سوال دیگه.وقتی عضو شدیم حتما باید اپ کنیم یانه.؟؟واین که ایمیلم بایدبدیم؟؟نیروانا جون وبت اولینه.هه ..دیر به دیر این آپ اولین آپم توی مدرسه ها بود راستی کلاس چندمی؟؟؟؟ بهتره که آپ کنیم ولی میتونی نکنی گلم..آره برا ثبت نام ایمیل میخواد

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت13:47---12 دی 1391
سلام نیروانااااجون خوبی؟امروز11دی هستش و من کریسمس روبه تو و همه ی بچه های وینکسی وهمه ی مسیحی ها وتمام مسلمانان وبابانوئل و تمام ادمای روی زمین تبریک میگم.امیدوارم که همیشه عیدباشه.من اولین کسی هستم که نظرمیدم.واولین کسی که بهت تبریک میگه.پس کریسمس مبارکککککککککککککککککککککککککک کککککک.مرسییییییییییی کریسمسسسس مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 3928
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx